What was that ?

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai? (Victor Kapra)

Probabil tot 15.

2. Ce e mai rau, sa esuezi sau nu sa nu incerci? (Bobby Voicu)

Dacă tot întrebi, cel mai rău e să încerci vreo 11 ani și să eșuezi .

3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac? (Cabral)

Pentru că … heii , nu știu . Asta e psihologie inversă .

AA , știu !

Pentru că lucrurile care nu sunt bune , sunt jmechere .

4. Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut tot ce era de vorbit si de facut ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut? (Adrian Ciubotaru)

Mind-blown . Dar , pentru că e vorba de mine , probabil că da . Pentru că vorbesc muuuuuuult.

5. Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi? (Andrei Rosca)

Uite , o întrebare superinteligentă . Păi , aș cerșii fericire pe la colțuri de la toți străinii .

6. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni? (Ecostin)

Mentalitatea . Și egoismul . Și prostia . Și superficialitatea .

7. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici? (Buddha)

Fac ceea ce am visat . Mereu am considerat că daca visul tău e înălțat destul de sus , va prinde aripi.

8. Daca media de viata ar fi de doar 40 de ani, ti-ai trai viata diferit? (Miruna)

Păi , probabil că da .

40-15 = 25 . ( Deși nu sunt bună la Mate . )

Aș învăța mai puțin și aș merge la mai multe party-uri . Și aș face orice pe moment .

CARPE DIEM .

9. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie? (Dono)

Ce ? Fac lucrurile care se cer , de obicei . Nu sunt o persoana din aia tacticoasa.

10. Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala? (Mihai Dragan)

Trăiește-o !

11. Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit? (Sabbra)

Un geniu . ( Hei , sunt asta în timpul liber și nu e așa rău . ) Geniile de obicei au bani . Sau urmașii lor au bani .

12. Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte? (SandyDeea)

Asta e o întrebare grea . Având în vedere că la un moment dat, amintirile sunt tot ce ai … și pentru că în amintiri se regăsesc toate chestiile tale pe care le știi și căcaturi , cred că aș alege-o pe prima .

Deși ,nu vreau să rămân cu conștiința mea de la 15 ani . So ,

a doua .

13. Iti mai aduci aminte de momentul ala de acum 5 ani cand erai extrem de nervos si nefericit? Mai are vreo importanta acum? (Mihai Bendeac)

Eram nervoasă și nefericită în clasa a 4-a ? La 10 ani ? Hmm ,

nu-mi amintesc .

Dar , acum că spui … am avut niște perioade nasoale printr-a șasea . And you.re right . Nu mai contează acum .

14. Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? Ce o face atat de speciala? (Krossfire)

Atunci când am mers pentru prima dată să cânt la televizor. Era o chestie la televiziunea română și a fost superjmecher . ♥

Ce o face atât de specială ? Faptul că eram eu . Și camera . Și nimeni altcineva .

 

15. Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum? (Manafu)

La școală ? Nu . Dar m-aș duce să dau o raită prin H&M și mi-aș plăti telefonul .

16. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci? (Pyuric)

Asdfghjklqwertyuiop. Nu ștu . Când a fost ultima dată când am riscat eu ceva ? Mm ,

bună întrebare .

Când m-am dus nepregătită la o teză ? Deși , eu nu credeam în ea … Și nici în puterile mele fantastice .

17. Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit sunetul propriei respiratii? (Raluca Pop)

Acum . ( Deși , nu prea pot pentru că e cineva de la etajul 7 face renovări și dă cu bormașina , dar încerc să-mi imaginez . )

18. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste? (Arhi)

Cred că la un moment dat , unele lucruri ți se par penibile . Cum ar fi să te duci la un tip superjmecher de la tine din liceu și să-l abordezi . Mda ,

asta ar fi aiurea .

Ce ma oprește ? Mm , gândul că demnitatea mea s-ar putea să se ducă în 3 secunde ?

19. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti? (Visurat)

CÂNT ! HA ! HA ! HA ! ȘI ȘTIU SĂ ZÂMBESC CÂND NU AR TREBUI ! Dar o fac .

One thought on “What was that ?

Leave a comment